Archiv für den Monat: Juni 2007

Neui Härzklappe…

Mis Mami isch ja vor ca. 3 Tag au wieder is Spital cho will sie Fieber gha hät – jetzt händs ufegfunde dass ei Härzklappe entzündt isch. Zerscht händs no versuecht mit Antibiotika z’behandle aber wo das au nüt gnützt hät isch nur no eis blibe:

Am halbi 3 am Namitag isch mis Mami operiert worde und hät ä neui Härzklappe übercho. Nach ca. 5 1/2 Stund warte hämmer dänn gwüsst das alles guet gange isch.

Sie muen jetzt sicher no äs paar Wuche im Spital bliibe – mer hoffed du bisch bald wieder ganz gsund. Ich freu mi nämmli riesig uf mis liebe Mami.

Scho 2kg schwer

Halli Hallo…
ich bin jetzt scho 2kg schwer. Dä Schoppe magi scho fast immer alei fertig trinke!

Sind all uu lieb da uf dä Station im Triemli und lueged mir sehr guet. So gahts grösser werde automatisch vill eifacher! 😉

Da hani no 2 Föteli vo mir und mim Papi – dänn gsehnd ihr mal wie gross das 2kg sind 😉

bis bald
Yari

Ich und min Papi

Ich und min Papi

Der erste Smile

Heute bin ich bereits 1 Woche alt. Gestern war mein Grosi und mein Grospapi auf Besuch und heute noch die Oma und der Opa. Da musste ich einfach smilen 😉 (siehe Foto)

Die komische warme Lampe welche mich immer so geblendet hat brauch ich jetzt auch nicht mehr – juhuu! Das heisst ich brauch auch die doofe Brille nicht mehr – die hat mich grausam gestört!

Yari 1 Woche alt

Der 1. Umzug

Jetzt ist jetzt fast genau 5 Tage her seit meiner Geburt. Da es zu wenig Platz hat im Uni Spital auf der Neonatologie und es mir fantastisch gut geht, werde ich heute ins Triemli Spital verlegt. Auch hier ist die Aussicht traumhauft – man sieht fast ganz Zürich! 😉

Aussicht auf Zürich vom Triemli Spital

Die Geburt

Am 10.06.2007 um 16:57 hab ich im Uni Spital Zürich das Licht der Welt erblickt!

40,5 cm gross, 1690g schwer und 2 Monate zu früh aber top fit und munter. Leider muss ich jetzt noch eine Weile im USZ bleiben.

Sobald ich meine Umgebung ein wenig mehr erforscht habe gibts hier noch mehr Einträge! 😉

Ein ganz besonderes Dankeschön geht an Moni Schweizer – die meine Mami bei der Geburt so toll unterstützt hat! Selbstverständlich auch ein grosses Dankeschön an meinen Papi – du bist so oder so der Beste! 😉

Bis bald. Euer Yari

Yari (5min. alt)